Essent kiest voor LBL
- Content
- 7 feb 2020 @ 09:32
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentKlanten
- 7 feb 2020 @ 09:32
- Lucas Boon
Energiemaatschappij Essent heeft na een bureauoriëntatie voor content- en communicatiebureau LBL gekozen om samen gestalte te geven aan de uitrol van zijn contentstrategie.
Doel van de samenwerking is om 'rake en opvallende' content de produceren om uiteindelijk de herkenbaarheid van Essent te vergroten.
Dennis Lith, head of brand & content bij Essent, zegt: 'Kwalitatief goede content die in het oog springt en beklijft is essentieel om ons merkverhaal te kunnen vertellen. Met LBL hebben we een partner gevonden die onze ambities vorm kan geven. Het bureau heeft een mooie track record van content creatie voor A-merken, een stevige redactionele achtergrond en een frisse, brede kijk op de markt.'
Beeld: eerdere campagne met André Hazes, het boegbeeld van Essent.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing