Essent kiest voor LBL

Essent kiest voor LBL
  • Content
  • 7 feb 2020 @ 09:32
  • 22896 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentKlanten

Energiemaatschappij Essent heeft na een bureauoriëntatie voor content- en communicatiebureau LBL gekozen om samen gestalte te geven aan de uitrol van zijn contentstrategie.

Doel van de samenwerking is om 'rake en opvallende' content de produceren om uiteindelijk de herkenbaarheid van Essent te vergroten.

Dennis Lith, head of brand & content bij Essent, zegt: 'Kwalitatief goede content die in het oog springt en beklijft is essentieel om ons merkverhaal te kunnen vertellen. Met LBL hebben we een partner gevonden die onze ambities vorm kan geven. Het bureau heeft een mooie track record van content creatie voor A-merken, een stevige redactionele achtergrond en een frisse, brede kijk op de markt.'

Beeld: eerdere campagne met André Hazes, het boegbeeld van Essent.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken