Hallmark kiest voor Blauw Gras

Hallmark kiest voor Blauw Gras
  • Content
  • 4 feb 2020 @ 13:15
  • 21639 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Social mediaKlantenCampagnes

Social media-bureau Blauw Gras in Amsterdam is de nieuwe contentpartner van wenskaartenwebsite Hallmark. De samenwerking is inmiddels (sinds november) van start.

Eind vorig jaar lanceerden de partijen een Kerst-campagne genaamd 'Hallmarkjes' en dit concept wordt voor aankomende Valentijnsdag verder uitgebouwd. Blauw Gras is hierbij verantwoordelijk voor concept, creatie en begeleiding bij media-inzet.

Steven Koopmans, manager online marketing bij Hallmark Benelux, zegt: 'Blauw Gras is erin geslaagd om onze merkwaarden perfect door te vertalen naar een campagne voor de jongere doelgroep. Ik kijk ernaar uit om in de toekomst vaker de krachten te bundelen.'

Erik Wiese, mede-oprichter en strategy director van Blauw Gras, voegt toe: 'Vanaf het allereerste moment was er een klik met Hallmark. Wij kunnen ons geloof in de combinatie van creativiteit en impact helemaal kwijt in deze samenwerking.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken