Hazazah breidt uit met Verbruggen & Drenthem Soesman

Hazazah breidt uit met Verbruggen & Drenthem Soesman
  • Content
  • 24 feb 2020 @ 15:03
  • 20939 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • FilmContentPersonalia

Carin Verbruggen (r) en Ferry Drenthem Soesman sluiten zich aan bij film- en fotoproductiemaatschappij Hazazah, gevestigd op 't Spui in Amsterdam. Met de komst van het duo wil het bedrijf 'mode-film' naar een hoger plan tillen.

Hun modische stijl past goed bij reclamefotografie, zo laat Jeroen van den Idsert, medeoprichter en -eigenaar van Hazazah, weten: 'We hadden mode nog niet zo specifiek in ons pallet. Carin en Ferry komen in eerste instantie als fotografie-duo, waar ze al een hele tijd succesvol in zijn. Daarnaast gaan we mode-regie met hen oppakken. Dat gebeurt nog weinig op echt goed niveau in Nederland; er zijn niet veel regisseurs dagelijks met mode bezig, terwijl dat met merken als Nike, Bijenkorf en Tommy Hilfiger wel een interessante, creatieve hoek is.'

Lees (en bekijk) hier meer over het duo.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken