ID&T en Twitter sluiten content-partnership
- Content
- 14 feb 2020 @ 11:44
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - VideoContent
- 14 feb 2020 @ 11:44
- Lucas Boon
Dance-organisatie ID&T en Twitter zijn een content-partnership aangegaan. Videocontent rondom evenementen wordt door miljoenen jongeren bekeken en wordt daarmee steeds belangrijker binnen het medialandschap, zo stellen beide partijen.
De samenwerking moet merken de mogelijkheid bieden om zich op een onderscheidende wijze te verbinden aan videocontent rondom evenementen als Mysteryland, Sensation en Amsterdam Open Air. Via Twitter In-Stream Video Sponsorships ontvangen adverteerders pakketten op maat, inclusief pre-roll advertenties voor videoclips en mogelijkheden voor branded content. ID&T en Twitter willen benadrukken dat zij zich alleen richten op merken die een 'brand fit' met de specifieke evenementen hebben. Biermerk Desperados, dat veel aanwezig is op een evenement als Sensation, is daar een mooi voorbeeld van.
Martjn van Daalen, chief commercial officer bij ID&T, zegt: 'Het partnership met Twitter sluit naadloos aan bij onze strategie om jongeren te verrassen met 'online experiences' en merken daarbij de kans te bieden om zich te verbinden aan deze belevingswereld. Ik ben ervan overtuigd dat de expertise van het team van Twitter een positief effect zal hebben op de verdere ontwikkeling van het content- en mediaplatform van ID&T.'
Barry Collins, senior director Twitter client solutions, zegt: 'Dit partnership stelt merken in staat om cultureel relevant te zijn en het meest waardevolle publiek te bereiken wanneer zij het meest ontvankelijk zijn.'
Beeld: Mysteryland vorig jaar.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing