ID&T en Twitter sluiten content-partnership

ID&T en Twitter sluiten content-partnership
  • Content
  • 14 feb 2020 @ 11:44
  • 28009 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • VideoContent

Dance-organisatie ID&T en Twitter zijn een content-partnership aangegaan. Videocontent rondom evenementen wordt door miljoenen jongeren bekeken en wordt daarmee steeds belangrijker binnen het medialandschap, zo stellen beide partijen.

De samenwerking moet merken de mogelijkheid bieden om zich op een onderscheidende wijze te verbinden aan videocontent rondom evenementen als Mysteryland, Sensation en Amsterdam Open Air. Via Twitter In-Stream Video Sponsorships ontvangen adverteerders pakketten op maat, inclusief pre-roll advertenties voor videoclips en mogelijkheden voor branded content. ID&T en Twitter willen benadrukken dat zij zich alleen richten op merken die een 'brand fit' met de specifieke evenementen hebben. Biermerk Desperados, dat veel aanwezig is op een evenement als Sensation, is daar een mooi voorbeeld van.

Martjn van Daalen, chief commercial officer bij ID&T, zegt: 'Het partnership met Twitter sluit naadloos aan bij onze strategie om jongeren te verrassen met 'online experiences' en merken daarbij de kans te bieden om zich te verbinden aan deze belevingswereld. Ik ben ervan overtuigd dat de expertise van het team van Twitter een positief effect zal hebben op de verdere ontwikkeling van het content- en mediaplatform van ID&T.'

Barry Collins, senior director Twitter client solutions, zegt: 'Dit partnership stelt merken in staat om cultureel relevant te zijn en het meest waardevolle publiek te bereiken wanneer zij het meest ontvankelijk zijn.'

Beeld: Mysteryland vorig jaar.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken