Winnaarsevent: GPCM geeft kijkje in de keuken

Winnaarsevent: GPCM geeft kijkje in de keuken
  • Content
  • 12 feb 2020 @ 09:31
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Grand Prix Content MarketingContentAwards

Platform Content geeft morgen een kijkje in de keuken van de Grand Prix Content Marketing Awards 2019. Tijdens het 'winnaarsevent' in restaurant Zuiver te Leusden vertellen vijf trotse Gouden Award-winnaars over hun ingezonden case.

Aansluitend presenteert Patrick Severein (head of contentmarketing bij LVB) hoe de aanpak en het indienen van cases bij de GPCM in de loop der jaren vorm heeft gekregen. Ook deelt hij tips & tricks over het schrijven van een case. De middag wordt afgesloten met een netwerkborrel.

Het programma op donderdag 13 februari ziet er als volgt uit:

15.00 uur Inloop

15.30 uur Welkom door Voorzitter PC, Carlijn Postma

15:40 uur Kijkje achter de schermen bij award winning-cases:

  • Award B2B – Meet the chef, Marcommit, Gosse de Reus – Marketing Manager
  • Award B2C – #Myfirstblood, 2Basics, Kevin Loos – Head of Accounts Esports
  • Award Not for Profit – Een AED voor jouw buurt, We Are Blossom, Joris Verhaak – Head of Creative Strategy
  • Award B2E – Wat drijft jou?, Formatique, Vincent Drubbel – Managing Director
  • Award Campagnes – Ontspoort – De 1e WhatsApp-thriller van Nederland, Steven Stoffers – Contentstrateeg – Managing Director

17:10 uur Tips & Tricks voor het inschrijven van een award inzending – Patrick Severein, Head of Content Marketing – LVB

17:30 uur – 18:30 uur afronding en netwerkborrel

 

Locatie is restaurant Zuiver, Vlooswijkseweg 1 in Leusden . Er is plaats voor maximaal 45 personen. Registreren kan via Eventbrite.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken