3sixtyfive lanceert B2B influencer marketing-propositie

3sixtyfive lanceert B2B influencer marketing-propositie
  • Content
  • 1 apr 2020 @ 10:37
  • 21679 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • InfluencermarketingZakelijk

Influencer marketingbureau 3sixtyfive lanceert een nieuwe propositie speciaal gericht op de zakelijke influencer marketing-markt.

De inzet van zakelijke influencers, ook wel thought leaders genoemd, zijn extreem krachtig gebleken om leads te genereren of het merkimago een boost te geven, aldus 3sixtyfive. Het bureau zet deze propositie reeds in voor opdrachtgevers als KPMG, ING, Kamer van Koophandel, DHL, MeteoGroup en Eurofiber.

John Meulemans, oprichter en strategy director van 3sixtyfive, zegt: 'Deze beslissing komt niet uit de lucht vallen. Onze eerste klus in 2010 was een B2B influencer marketing-programma voor Deloitte, dat zijn innovatieve kracht wilde laten spreken door thought leadership. Via externe én interne experts. De afgelopen tien jaar hebben wij met enige regelmatig B2B-campagnes gedraaid, maar sinds vorig jaar lijkt de vraag hiernaar explosief te zijn gestegen.'

Om geïnteresseerden kennis te laten maken met de inzet van thought leaders, organiseert 3sixtyfive een virtual summit om meer te vertellen over bewezen cases en tactieken.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken