UWV kiest voor LVB

UWV kiest voor LVB
  • Content
  • 14 apr 2020 @ 16:28
  • 15340 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • KlantenContent

Contentmarketingbureau LVB gaat aan de slag met de communicatiedienstverlening en contentcreatie van het Uitvoeringsinstituut Werknemersverzekeringen (UWV). Het gaat hierbij om zowel interne als externe communicatie voor de publieke dienstverlener.

Tom van Laarhoven, hoofd concerncommunicatie bij UWV, zegt: 'Juist in deze voor onze organisatie hectische periode is het belangrijk dat een communicatiebureau begrijpt wat onze maatschappelijke opdracht is. Dat was ook niet voor niets een van de selectiecriteria bij deze aanbesteding. Gezien de ervaring van LVB met grote en complexe organisaties, hebben wij veel vertrouwen in de reeds gestarte samenwerking.'

Marieke Hogeterp, operationeel directeur en partner bij LVB, voegt toe: 'We zijn ontzettend trots dat we deze aanbesteding hebben gewonnen. Het is extra speciaal om juist in deze roerige tijden UWV te kunnen helpen het verschil te maken. UWV is nu nog meer dan ooit nadrukkelijk bezig om werkgevers, werkzoekenden en mensen met een arbeidsbeperking van dienst te zijn. Voor de gelanceerde tijdelijke NOW-regeling, die gericht is op werkgevers, zijn we direct ingeschakeld om gezamenlijk duidelijke communicatie-uitingen te ontwikkelen die de dienstverlening van UWV op een effectieve manier ondersteunen.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken