[podcast] Bas Hawinkels (Nestlé) over de inzet van influencers

[podcast] Bas Hawinkels (Nestlé) over de inzet van influencers
  • Content
  • 29 jul 2020 @ 08:46
  • 29469 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • PodcastContentInfluencermarketing

In de 18e aflevering van 'What's next in influencer marketing' gaat host John Meulemans in gesprek met Bas Hawinkels, manager marcom & media bij Nestlé.

Voor een merk als Nestlé is het niet de vraag óf influencer marketing wordt ingezet, maar eerder op welke manier. In deze aflevering vertelt Hawinkels waarom het type influencer per merk sterk verschilt en welk merk heuse catfluencers inzet.

Verder deelt hij waar het bij Nestlé om draait bij de inzet van influencers, wat het belang van experimenteren is en waarom eigen influencers zo belangrijk zijn.

Beluister eerdere afleveringen hier.

Beluister de nieuwe aflevering hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken