iMediate neemt belang in Dutch IT Channel

iMediate neemt belang in Dutch IT Channel
  • Content
  • 27 jul 2020 @ 08:48
  • 14920 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Overname

Dutch IT Channel exploiteert de platformen Dutch IT-channel en Executive People en organiseert veel grote en kleine IT- en tech-events. iMediate BV is een contentmarketingbureau dat onder meer actief is in de ICT-markt met het platform ChannelConnect.

Op foto boven v.l.n.r.: Witold Kepinski, Joost Driessen, Rob de Kleijnen (foto Jasper Bosman).

Joost Driessen van iMediate neemt de aandelen in Dutch IT Channel B.V. over van Rob de Kleijnen. Witold Kepinski blijft aan als aandeelhouder, director content en hoofdredacteur. Kepinski blijft samen met De Kleijnen het management vormen van Dutch IT Channel.

Onze markt zit in een doorlopende transformatie en om als uitgever in ‘the lead’ te blijven, is de samenwerking met iMediate een logische next step

Rob de Kleijnen, directeur-uitgever Dutch IT Channel: ‘Ik ben in 2011 begonnen met Executive-People en een jaar later is de samenwerking met Witold Kepinski gestart en hebben we Dutch IT Channel gelanceerd. In de laatste acht jaar zijn we sterk gegroeid en hebben we het portfolio uitgebreid met samenwerkingen en events. Dutch IT Channel is met de platformen Dutch IT–channel en Executive-People een trusted partner geworden voor veel partijen. Ook zijn we gezond en stabiel en dat heeft ervoor gezorgd dat we de COVID-19-periode goed doorkomen en nieuwe diensten hebben ontwikkeld als alternatief voor de events. Onze markt zit in een doorlopende transformatie en om als uitgever in ‘the lead’ te blijven, is de samenwerking met iMediate een logische ‘next step’.’

Witold Kepinski: ‘Vakjournalistiek heeft het laatste decennium een hele andere wending genomen. Bedrijven als Dutch IT Channel zijn in het tijdperk van het ‘nieuwe uitgeven’ dagelijks bezig met journalistieke en commerciële content, offline en online. Maar of het nu om onafhankelijke nieuwsvoorziening gaat of om een wervende contentcampagne, inhoudelijke kwaliteit en kennis blijven cruciaal. Zeker als het zo marktspecifiek is als in ICT.’

Joost Driessen licht zijn deelname toe: ‘Binnen elke discipline in de mediawereld vindt een consolidatieslag plaats en worden samenwerkingen gebouwd. Zeker ook in B2B media en content. Dutch IT Channel staat voor vergelijkbare uitdagingen als iMediate: de verdere uitbouw van het online portfolio van producten en diensten. Onze partners en adverteerders richten zich steeds meer op meetbare onlinecommunicatie, zowel binnen het kanaal als richting eindgebruikers.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken