ANWB lanceert 'Verborgen Verhalen'-podcast

ANWB lanceert 'Verborgen Verhalen'-podcast
  • Content
  • 27 aug 2020 @ 12:13
  • 25162 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • PodcastContent

De ANWB lanceert een nieuwe podcastserie genaamd Verborgen Verhalen. In de tiendelige reeks komen onderwerpen als opvallende natuurverschijnselen, lokale legendes en oude mythes voorbij.

Met de podcast wil de ANWB bijzondere plekken in Nederland onder de aandacht brengen. De mysteries vormen de aanleiding om iets te vertellen over de lokale geschiedenis en moet de luisteraar stimuleren er zelf op uit te gaan in Nederland. De podcastserie is ontwikkeld door Airborne, de audiotak van digitaal bureau Born05.

Elke twee weken verschijnt er een nieuwe aflevering. In de eerste aflevering staat het reuzenhert centraal: een kolossaal dier dat in een ver verleden rondliep in Europa. Inmiddels is het al duizenden jaren geleden uitgestorven, maar er zijn geruchten dat het hert zich nog zou ophouden in de bossen van Drenthe.

Onderweg

Verborgen Verhalen is na De Buitendienst en Wandellust de derde podcastserie die ANWB dit jaar uitbrengt. Mireille Derks, manager content bij ANWB, zegt: 'We willen Nederlanders inspireren om de schoonheid in eigen land te ontdekken en daarvoor ontwikkelen we veel verschillende content. Podcasts zijn een waardevolle toevoeging, omdat we hiermee op een nieuwe manier verhalen kunnen vertellen. Daarnaast leent dit medium zich perfect voor het moment waarop ANWB relevant is, namelijk onderweg.'

Verborgen Verhalen is te beluisteren via Spotify, Apple en Google. Ga hier naartoe voor meer informatie.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken