Hoppenbrouwers campagne Omdat Techniek Leven is

Hoppenbrouwers campagne Omdat Techniek Leven is
  • Content
  • 15 sep 2021 @ 10:48
  • 12328 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Technisch dienstverlener Hoppenbrouwers Techniek start deze maand een campagne onder de noemer Omdat Techniek Leven is. Vanuit de optiek van een kind laat het bedrijf techniek tot leven komen.

Kinderen brengen volgens Hoppenbrouwers hiermee in beeld ‘hoe techniek in ons dagelijks leven is verweven zonder dat we ons er altijd bewust van zijn.’

De campagne sluit naar eigen zeggen aan bij de visie van Hoppenbrouwers om samen met klanten en medewerkers te bouwen aan een toekomst die leeft, voor onze generatie en de volgende. Uiteindelijk moet de campagne bijdragen aan de groeiambitie en naamsbekendheid van het bedrijf. Ook moet deze lading geven aan het merk Hoppenbrouwers en de rol die ze spelen voor mens en maatschappij.

De reclamecampagne is een co-creatie van Hoppenbrouwers Techniek en het reclamebureau Today is Canday.

De campagne is te horen of te zien op de volgende kanalen: Radiospot op 538, Radio Veronica, Slam FM en Radio 10, Brandend content in samenwerking met DPG-media in landelijke en regionale online nieuwskanalen (AD.nl en ADR kanalen) en op YouTube, Facebook, LinkedIn en Instagram.

Groeiambitie

‘Hoppenbrouwers heeft een grote ambitie en groeit naar een landelijke speler. Met onze passie voor techniek  willen we als familiebedrijf een waardevolle bijdrage leveren aan de leefomgeving van mensen door deze comfortabeler, schoner, veiliger en duurzamer te maken. Zo kunnen we de beste partner zijn voor onze doelgroepen en maatschappelijk relevant zijn. In deze campagne komt deze ambitie samen en kunnen we ons merk laden bij onze doelgroepen,’ aldus Lily van den Berg, Hoofd Marketing & Communicatie bij Hoppenbrouwers Techniek. 

                      

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken