Hoppenbrouwers campagne Omdat Techniek Leven is
- Content
- 15 sep 2021 @ 10:48
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 15 sep 2021 @ 10:48
- Sjaak Hoogkamer
Technisch dienstverlener Hoppenbrouwers Techniek start deze maand een campagne onder de noemer Omdat Techniek Leven is. Vanuit de optiek van een kind laat het bedrijf techniek tot leven komen.
Kinderen brengen volgens Hoppenbrouwers hiermee in beeld ‘hoe techniek in ons dagelijks leven is verweven zonder dat we ons er altijd bewust van zijn.’
De campagne sluit naar eigen zeggen aan bij de visie van Hoppenbrouwers om samen met klanten en medewerkers te bouwen aan een toekomst die leeft, voor onze generatie en de volgende. Uiteindelijk moet de campagne bijdragen aan de groeiambitie en naamsbekendheid van het bedrijf. Ook moet deze lading geven aan het merk Hoppenbrouwers en de rol die ze spelen voor mens en maatschappij.
De reclamecampagne is een co-creatie van Hoppenbrouwers Techniek en het reclamebureau Today is Canday.
De campagne is te horen of te zien op de volgende kanalen: Radiospot op 538, Radio Veronica, Slam FM en Radio 10, Brandend content in samenwerking met DPG-media in landelijke en regionale online nieuwskanalen (AD.nl en ADR kanalen) en op YouTube, Facebook, LinkedIn en Instagram.
Groeiambitie
‘Hoppenbrouwers heeft een grote ambitie en groeit naar een landelijke speler. Met onze passie voor techniek willen we als familiebedrijf een waardevolle bijdrage leveren aan de leefomgeving van mensen door deze comfortabeler, schoner, veiliger en duurzamer te maken. Zo kunnen we de beste partner zijn voor onze doelgroepen en maatschappelijk relevant zijn. In deze campagne komt deze ambitie samen en kunnen we ons merk laden bij onze doelgroepen,’ aldus Lily van den Berg, Hoofd Marketing & Communicatie bij Hoppenbrouwers Techniek.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- BCE24: ING en Talpa over female empowerment in sport met focus...
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded Content Event - the place...
- [Marketing the Rainbow #52b] Shell gaat van geel en rood naar...
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne tijdens Week van het geld
- Pets Place werkt samen met dierenexpert Floris Göbel
- Uitslag Corporate Content Awards - Cognito wint driemaal
Laatste Nieuws
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
- Uitslag Corporate Content Awards -... 13-03-2024
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne... 13-03-2024
- BCE24: ING en Talpa over female... 08-03-2024
- Pets Place werkt samen met... 06-03-2024
- Harper's Bazaar Business Club haakt... 01-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing