MPG Group gaat verder als MMMatter
- 14 sep 2021 @ 10:42
- Ryan Baij
Het netwerk van creatieve en strategische contentbureau’s MPG Group gaat verder onder de naam MMMatter. MMMatter staat voor Measure, Make, Matter waarbij vanuit grondige doelgroepkennis, met data als enabler, content voor merken wordt gecreëerd die waarde toevoegt.
Het netwerk bestaat nu uit MPG Nederland, MPG Concepts in New York, Socal Inc, The Social Club en het Belgische Gicom.
Dolly van den Akker, CEO MMMatter: ‘De wereld van vandaag is niet meer die van gisteren. Het is daardoor voor merken een steeds grotere uitdaging om toekomstbestendig te zijn. Om dat voor elkaar te krijgen, zullen zij de lat iedere dag hoger moeten leggen. Zowel qua bedrijfsresultaat als qua impact op de maatschappij. Dat verwachten consumenten ook van hen. Met MMMatter zijn wij ervan overtuigd dat strategische en creatieve content, met data als enabler, de sleutel is naar een succesvolle toekomst van merken. MMMatter is een fullservice netwerk van fullspecialist contentbureau’s. Onze buy & build strategie richt zich erop om elk facet van contentmarketing optimaal aan te kunnen bieden. Van data, strategie en insights tot contentcreatie en -distributie. Zo stappen wij zelf vol vertrouwen de toekomst in waarbij wij interne de lat ook steeds hoger blijven leggen.’
David Barens, CMO MMMatter: ‘Het echte verschil, en daardoor ook de echte impact op consumenten en de maatschappij, maken merken met creatieve content. Zowel strategie en concept als uitvoering en distributie zijn daar bepalend bij. Binnen MMMatter zoeken wij naar de uitdagingen van de consument die essentieel zijn voor de uitdagingen van merken. Sturend daarbij zijn cultuur, de kansen van nieuwe media en het slim gebruik van data en tech. Dat vatten we onder Measure. Op basis daarvan pakken wij fullservice of als fullspecialist creatie op: Make. Daarna start voor ons de Matterfase. Want het begint pas als het klaar is, dan volgt de impact op mens en maatschappij. Die evalueren en managen wij continu. Zo begeleiden wij onze klanten stapje voor stapje de toekomst binnen.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded Content Event - the place...
- BCE24: ING en Talpa over female empowerment in sport met focus...
- [Marketing the Rainbow #52b] Shell gaat van geel en rood naar...
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne tijdens Week van het geld
- Pets Place werkt samen met dierenexpert Floris Göbel
- Uitslag Corporate Content Awards - Cognito wint driemaal
Laatste Nieuws
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
- Uitslag Corporate Content Awards -... 13-03-2024
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne... 13-03-2024
- BCE24: ING en Talpa over female... 08-03-2024
- Pets Place werkt samen met... 06-03-2024
- Harper's Bazaar Business Club haakt... 01-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing