Babbage Company en De Redactie mogen door bij Rijksoverheid

Babbage Company en De Redactie mogen door bij Rijksoverheid
  • Content
  • 22 okt 2021 @ 09:23
  • 22765 x gelezen
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag
  • 22 okt 2021 @ 09:23
  • 22765 x gelezen
  • Ryan Baij

Werving- en selectiebureau Babbage Company & De redactie zijn opnieuw gekozen als partner van Rijksoverheid voor de selectie van communicatieprofessionals en webredacteuren.

Babbage Company is sinds 2018 mantelpartner van het Rijk en De Redactie al sinds 2014. De aanbesteding heeft betrekking op zowel het leveren van tijdelijke communicatiecapaciteit (inhuur) op junior, medior, senior en strategisch niveau als (web)redactieadvies en uitvoering voor deelnemende organisaties van de Rijksoverheid.

Carina Snaas, Managing Consultant/Partner:  ‘Wij zijn trots en blij dat de Rijksoverheid opnieuw voor ons heeft gekozen. Zeker met de huidige krapte op de arbeidsmarkt merken wij hoe belangrijk het voor de Rijksoverheid is om een flexibele schil op het gebied van communicatie en content te hebben. Het gaat om allerlei rollen binnen ons domein zoals communicatieadviseurs, webredacteuren, contentspecialisten, persvoorlichters online adviseurs en communicatiestrategen.’

Lieke Severijns, algemeen directeur vult aan: ‘We investeren continu in de band met onze interim-professionals en onze eigen recruiters hebben veel kennis opgebouwd op het gebied van overheidscommunicatie. We weten goed wie op welke plek past en hebben ook een eigen stevige pool van project-communicatieadviseurs bij ons in dienst. We zijn ontzettend blij dat wij dit de komende jaren mogen blijven doen.’

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken