Goodkarma ontwikkelt platform voor Stëlz

Goodkarma ontwikkelt platform voor Stëlz
  • Content
  • 5 nov 2021 @ 09:07
  • 17274 x gelezen
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Content
  • 5 nov 2021 @ 09:07
  • 17274 x gelezen
  • Ryan Baij

Goodkarma gaat een nieuw online platform voor Stëlz realiseren. Op dat platform moeten merkbeleving en e-commerce samenkomen.

Stëlz, een hard seltzer (laag-alcoholisch drankje met bruiswater en fruitsmaak), hanteert een formule waarbij de bewuste levensstijl voorop staat, dus zonder suiker en met minder calorieën. Mede daardoor is gekozen voor Goodkarma, die veelal kiezen voor duurzame merken. Het drankje is, naar eigen zeggen, erg populair onder millenials en Generation Z.

Maud Olieslagers (brand manager Stëlz); ‘We waren echt op zoek naar een partij die snapt hoe branding, commerce en content elkaar kunnen versterken. Het nieuwe platform moet nog meer ons merk verhaal gaan vertellen en tegelijkertijd hebben we ook stevige ambities met onze ecommerce. Er was meteen een duidelijke klik met het team van GoodKarma en we hebben het volste vertrouwen dat zij ons gaan helpen om deze uitdagingen vorm te geven.

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken