Aldi brengt winkelwagen tot leven in kerstcommercial

Aldi brengt winkelwagen tot leven in kerstcommercial
  • Content
  • 6 dec 2021 @ 09:56
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Kerst

In de kerstcommercial van Aldi speelt dit jaar het ‘beroemde’ winkelwagentje de hoofdrol. Het thema van de reclame is ‘Geweldige feestdagen hoeven niet duur te zijn’.

Lode Schaeffer, Creative Director van Indie Amsterdam: ‘De laatste maanden van het jaar zijn een periode waarin adverteerders inspelen op de romantiek en de geborgenheid die bij de feestdagen horen. Bij ons geen schattige diertjes of verloren zonen, we blijven bij het hart van Aldi, ons winkelwagentje.’

Luca Bade, Manager Marketing Campagnes bij Aldi in Nederland voegt daaraan toe: ‘Wij willen de mensen laten inzien dat een geslaagde avond tijdens de feestdagen niet afhankelijk is van hoeveel geld je eraan uitgeeft en dat genieten van een heerlijk diner voor iedereen toegankelijk is. Het stigma dat kwaliteit duur is willen wij weerleggen.'

Credits feestdagencommercial ALDI
Advertising Agency: Indie
Production Company: Czar
Director: Bart Timmer
D.O.P.: Myrthe Mosterman
Offline editor: MRTN / Martin Heijgelaar
Post-production: The Compound
Grading: Joppo / De Grot
Music: Major Tom
Sound Studio: Amp.amsterdam / Studio Alfred Klaassen



Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken