Bumble lanceert campagne om vrouwen heft in handen te laten nemen

Bumble lanceert campagne om vrouwen heft in handen te laten nemen
  • Content
  • 6 dec 2021 @ 07:33
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Content

Datingapp Bumble heeft een nieuwe campagne gelanceerd, waarin vrouwen in heel Europa worden aangemoedigd om te daten op hun eigen voorwaarden.

De campagne, getiteld "Fall in Love with Dating", richt de schijnwerpers op daten, het genieten van de periode tussen single zijn en een relatie hebben. De film bij de campagne, gemaakt in samenwerking met  72andSunny Amsterdam laat daten door de ogen van een vrouw zien. ''Fall in De film is geregisseerd door Sheila Johansson.

De film, in opdracht van Bumble, de datingapp waarin vrouwen het eerste woord hebben, is gemaakt in samenwerking met 72andSunny Amsterdam en laat daten door de ogen van een vrouw zien, die haar datingreis ziet als een plek voor zelfontdekking en verkenning. De campagne inspireert vrouwen om hetzelfde te doen en viert degenen die de controle nemen over hun datingleven.

In Nederland zegt bijna de helft (49%) van de ondervraagden het afgelopen jaar meer tijd te hebben gehad om na te denken over wat ze echt willen. Dit geldt vooral als het gaat om het herdefiniëren van wat belangrijk voor ons is in een relatie.

Naomi Walkland, Bumble's VP voor Europa, Midden-Oosten & Afrika: ‘Er is geen goede of foute manier om te daten en daten op zich is iets om te vieren. We zien dat de pandemie mensen tot nadenken heeft gezet en dat ze daten op een andere, meer verkennende en een minder rigide manier benaderen. We wilden dit vieren met onze campagne en vrouwen aanmoedigen hun eigen dating verhaal te omarmen.’



Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken