Hugo Borst presentator voetbalshow Panenka op AD Play

Hugo Borst presentator voetbalshow Panenka op AD Play
  • Content
  • 29 jul 2022 @ 14:28
  • 13783 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Vanaf maandag 1 augustus 2022 is schrijver, presentator en voetbalcriticus Hugo Borst te zien in de voetbalshow Panenka. Hij presenteert de show op AD Play samen met Etienne Verhoeff. Daarna is hij ook nog regelmatig te zien met een dwarse kijk op de in het weekend ervoor gespeelde voetbalwedstrijden

Voetballiefhebber Hugo Borst (60) is schrijver, journalist, televisie- en radiomaker en een graag geziene gast in talkshows en voetbalprogramma’s. Zo verscheen hij tussen 2003 en 2011 wekelijks in Studio Voetbal en presenteert hij sinds 2013 met Henry Schut op zondagmiddag het klassieke radioprogramma NOS Langs de Lijn. Voor het AD en de regionale dagbladen schrijft hij op maandag een column over voetbal. Ook is hij mede hoofdredacteur van het blad Hard Gras.

 De komende drie weken is Borst co-host. Dan keert Sjoerd Mossou weer terug. Ook daarna zal Borst regelmatig te zien zijn. Andere presentatoren zijn Hidde van Warmerdam en Etienne Verhoeff. Panenka is sinds 2017 te zien in de app en op de site van het AD en de aangesloten regionale titels BN DeStem, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, De Gelderlander, de Stentor, PZC en Tubantia.

Panenka is elke maandag om 18.00 uur te zien via AD.nl/play, in de AD app en bij de aangesloten regionale titels.

Foto: Hugo Borst. Credit: Pim Ras.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken