Robbert Rodenburg lanceert Pride variant van Open Kaart

- Content
- 5 aug 2022 @ 08:18
- 5691 x gelezen
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 5 aug 2022 @ 08:18
- 5691 x gelezen
- Michiel van Zaane
Open Kaart, de Youtube-serie van Robbert Rodenburg waarin hij BN-ers het vuur aan de schenen legt, staat de komende afleveringen in het teken van Pride. Samen met ijsmerk Magnum maakt hij een Pride-versie van de serie, genaamd: Open Kast.
De serie wordt gemaakt naar aanleiding van Pride Amsterdam. In vier afleveringen gaat hij het gesprek aan met vier BN’ers. De eerste twee zijn Ellie Lust en Jessie Maya laat weten zulke heftige dingen in haar jeugd te hebben meegemaakt, dat niets haar meer kan raken.
Open Kast
Robbert Rodenburg gooit al een tijdlang hoge ogen met zijn Youtube-serie Open Kaart, waarin hij al veel BN’ers heeft mogen ontvangen voor een diepte-interview. Met zijn 142.000 Youtube abonnees en gemiddeld 300.000 kijkers per aflevering (met uitschieters naar meer dan een miljoen) brengt hij de verhalen van zijn gasten bij een groot publiek.
Tijdens de Open Kaart serie heeft Robbert al met meerdere gasten gesproken over hun coming-out. ‘Als jonge jongen die in de kast zat, heb ik dit soort verhalen en openheid soms gemist om mij heen en in de media, wat er destijds natuurlijk totaal anders uit zag. Ik vind het belangrijk dat ik mijn platform kan inzetten om verhalen te delen van verschillende bekende mensen uit de community. Zo hopen we met Open Kast mensen te kunnen bereiken die zich in de gesprekken kunnen herkennen en daarmee zich kunnen laten inspireren,' aldus Robbert. Het is, zelfs in 2022, nog niet vanzelfsprekend dat je mag houden van wie je wil. Om het gesprek hierover op gang en actueel te houden, lanceert de acteur en Youtube-presentator nu Open Kast, een Pride-variant van de bestaande serie.
De aflevering met Ellie lust is op 4 augustus online gegaan, de aflevering met Jessie Maja komt volgende week, donderdag 11 augustus, online.
Robbert Rodenburg heeft samen met Magnum de serie opgezet. Magnum zet zich al jaren in en werkt ook gedurende het gehele jaar nauw samen met de LHBTIQA+-community. Van TV-reclames tot verschillende activaties, in samenwerking met ngo’s als Stichting Pride Amsterdam en COC. Magnum is dit jaar ook hoofdsponsor van de Attitude Awards. Daarnaast doneert het ijsmerk 1 euro per aankoop van een ijsje via bezorgdienst Flink aan Stichting Pride Amsterdam.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Schrijf nu in voor de Grand Prix Content...15068x
- [Branded content] Branded content verdient...14782x
- Hugo Borst presentator voetbalshow Panenka...10889x
- Insturen Grand Prix Content Marketing kan...9642x
- Juryleden Bram en Freek: 'Grand Prix is...7670x
- [Marketing the Rainbow #21]: Samsung als...7345x
Laatste Nieuws
- Robin Wollenberg, jurylid GPCM:... 09-08-2022
- Robbert Rodenburg lanceert Pride... 05-08-2022
- Juryleden Bram en Freek: 'Grand Prix... 04-08-2022
- Asics lanceert mini docu met atlete... 03-08-2022
- Insturen Grand Prix Content... 03-08-2022
- Uber, COC en MDRA maken video om... 03-08-2022
MarketingTribune Events
- 28sep 2022
CustomerFirst Congres
- 4okt 2022
Grand Prix Content Marketing
- 13okt 2022
Shopping Today
- 1nov 2022
Dutch Podcast Conference