Snickers zet YouTube-serie in om GenZ te bereiken
- Content
- 31 mei 2023 @ 11:08
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 31 mei 2023 @ 11:08
- Michiel van Zaane
StudioM, EssenceMediacom, Snickers en Talpa Network werken samen in de YouTube-serie Mega Extreem. In de serie daagt Snickers Stefan de Vries en zijn crew uit om opdrachten uit te voeren onder het motto ‘Maybe you just need a Snickers’.
De Vries reist naar Amerika om daar samen met Julia Heetman, Sean Demmers en Frank van der Slot diverse opdrachten uit te voeren. De eerste opdracht was simpel: ‘Ga de allerhoogste achtbaan ter wereld in, maar probeer niet te schreeuwen!’. De video bereikte binnen twee dagen #4 in de lijst van Trending op YouTube. Gezamenlijk met de tweede en derde aflevering, ‘Rijden tot de benzine op is en overnachten waar we eindigen’ en ’24 uur ghost hunten in het meest bespookte hotel ter wereld’, bereikt deze serie al meer dan één miljoen organische views. De laatste aflevering is vanaf 4 juni 2023 om 12.00 uur te zien op het YouTube-kanaal van Stefan de Vries.
Het doel van de samenwerking tussen StudioM, EssenceMediacom, Snickers en Talpa Network is het creëren van zichtbaarheid en het overbrengen van de merkbelofte van Snickers op de Gen-Z doelgroep: mét Snickers stap je eenvoudig en vertrouwd uit iedere comfortzone en kan je de hele wereld aan. Om deze merkbelofte te vertalen naar relevante content is een match gemaakt tussen de merkwaarden van Snickers en het influencerprofiel van Stefan de Vries. De match heeft geresulteerd in content gericht op de Gen-Z doelgroep.
Robert Hillebrand, Portfolio Manager Snickers: ‘Met deze campagne willen wij de jongere generatie aanspreken: met Snickers kan je net dat stapje verder gaan, uit je comfortzone, zelfs in MEGA EXTREME situaties. Snickers geeft je net dat extra duwtje om samen met jouw crew deze challenges aan te gaan en dit komt perfect tot uiting in de video’s van Stefan. We hebben iets mega tofs neergezet! Maybe you also just need a Snickers.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded Content Event - the place...
- BCE24: ING en Talpa over female empowerment in sport met focus...
- [Marketing the Rainbow #52b] Shell gaat van geel en rood naar...
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne tijdens Week van het geld
- Pets Place werkt samen met dierenexpert Floris Göbel
- Uitslag Corporate Content Awards - Cognito wint driemaal
Laatste Nieuws
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
- Uitslag Corporate Content Awards -... 13-03-2024
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne... 13-03-2024
- BCE24: ING en Talpa over female... 08-03-2024
- Pets Place werkt samen met... 06-03-2024
- Harper's Bazaar Business Club haakt... 01-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing