Digitaal merk Proudies richt zich op de generatie 60+
- Content
- 2 jun 2023 @ 13:04
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 2 jun 2023 @ 13:04
- Michiel van Zaane
Met een stijgend aantal mensen dat de leeftijd van 60+ bereikt verandert onze kijk op ouder worden. De nieuwe generatie 60+ is actief, betrokken en leert nog steeds. Hoewel deze groep groot is en groeit, voelt 65% zich niet aangesproken bij de huidige consumenten merken. Het nieuwe platform Proudies richt zich juist op deze groep.
Proudies is een digitaal merk dat nieuwe generatie 60+'ers wil inspireren via media, werk en leven lang leren. Het platform is ontworpen om te voldoen aan de behoeften en belangen van de moderne 60-plussers. ‘We hebben Proudies gecreëerd met een duidelijke visie: om de nieuwe generatie 60-plussers te erkennen als een krachtige en waardevolle groep,’ zegt Pauline de Bruijn, oprichter van Proudies. ‘Ons platform biedt een scala aan mogelijkheden, van het leren van nieuwe vaardigheden en het vinden van zinvol werk, tot het ontdekken van inspirerende verhalen en ideeën.’
Proudies biedt artikelen die variëren van lifestyle en gezondheid tot reizen, technologie en kunst en cultuur. De cursussen zijn ontworpen om een leven lang leren te bevorderen en variëren van creatieve en artistieke vaardigheden tot technische en zakelijke vaardigheden. De vacaturesectie biedt een scala aan parttime, fulltime en flexibele functies die speciaal zijn afgestemd op de behoeften en belangen van de 60-plussers.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- BCE24: ING en Talpa over female empowerment in sport met focus...
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded Content Event - the place...
- [Marketing the Rainbow #52b] Shell gaat van geel en rood naar...
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne tijdens Week van het geld
- Pets Place werkt samen met dierenexpert Floris Göbel
- Uitslag Corporate Content Awards - Cognito wint driemaal
Laatste Nieuws
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
- Uitslag Corporate Content Awards -... 13-03-2024
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne... 13-03-2024
- BCE24: ING en Talpa over female... 08-03-2024
- Pets Place werkt samen met... 06-03-2024
- Harper's Bazaar Business Club haakt... 01-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing