Kesbeke en RTL5 starten Augurkenkoning

- Content
- 6 okt 2023 @ 08:43
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - VideoCampagnesKlantenMarketing
- 6 okt 2023 @ 08:43
- Peter van Woensel Kooy
Oos Kesbeke is de augurkenkoning van Nederland, zijn twee zonen zijn de prinsen. Deze hoofdlijnen plus vele 'slices of life' keren terug in het nieuwe RTL5 reality-programma 'De Augurkenkoning'.
Kesbeke is nog de enige inleggerij van echte Amsterdamse Tafelzuren. Sinds 1999 wordt het merk geleid door Oos, derde generatie Kesbeke. Zijn grootvader, Charles Kesbeke, de grondlegger van het bedrijf, begon in 1948 in een keldertje in hartje Amsterdam, aan het Waterlooplein. Hij was naar Amsterdam verhuisd nadat hij in Zeeland was gestopt met zijn bakkerij. In Amsterdam vond Charles nieuwe mogelijkheden: mket tafelzuur, want Amsterdammers bleken daar volgens de familie een grote voorliefde voor te hebben.
Kesbeke Fijne Tafelzuren is inmiddels uitgegroeid een legendarisch familiebedrijf dat nog werkt vanuit hartje Amsterdam. In de A.van Nassaustraat 2-8 staat de fabriek, waarin de verschillende telgen dagelijks te vinden zijn alsmede hun trouwe schare medewerkers en klanten. De distributie is landelijk via supermarkten en vanuit de outlet in Almere, waarvoor Michel Moet -oprichter van bureau Social Media Helden- persoonlijk wekelijks veel gedeelde films bedenkt en post op de socials.
Meer info staat op de website: www.kesbeke.nl. Het tv-programma begint 12 oktober 2023 op RTL5. De promo's van RTL zijn hier te vinden.
(PvWK)
Impressie van het programma
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Auigurkenkoning
- tafelzuur
- Oos
- Michel Moet
- promo
- Social Media Helden
- Kesbeke
- Almere
- content
- RTL5
- Amsterdam
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vier TikTok-ads die wél werken (en wat merken hier van kunnen...
- Sterk, creatief en vol lef - ANWB over live pitch tijdens...
- Heineken introduceert ‘The Flipper’ tegen digitale afleiding
- McDonald’s laat lef en luistervermogen samenkomen in...
- Fjällräven opnieuw verkozen tot duurzaamste modemerk
- Tabloo start speelse contentmarketing campagne over...
Laatste Nieuws
- Tabloo start speelse... 16-04-2025
- Sterk, creatief en vol lef - ANWB... 11-04-2025
- McDonald’s laat lef en... 09-04-2025
- Heineken introduceert ‘The Flipper’... 09-04-2025
- Fjällräven opnieuw verkozen tot... 07-04-2025
- Jennifer Hoffman promoot duurzame... 02-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management