Kesbeke en RTL5 starten Augurkenkoning

- Content
- 6 okt 2023 @ 08:43
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - VideoCampagnesKlantenMarketing
- 6 okt 2023 @ 08:43
- Peter van Woensel Kooy
Oos Kesbeke is de augurkenkoning van Nederland, zijn twee zonen zijn de prinsen. Deze hoofdlijnen plus vele 'slices of life' keren terug in het nieuwe RTL5 reality-programma 'De Augurkenkoning'.
Kesbeke is nog de enige inleggerij van echte Amsterdamse Tafelzuren. Sinds 1999 wordt het merk geleid door Oos, derde generatie Kesbeke. Zijn grootvader, Charles Kesbeke, de grondlegger van het bedrijf, begon in 1948 in een keldertje in hartje Amsterdam, aan het Waterlooplein. Hij was naar Amsterdam verhuisd nadat hij in Zeeland was gestopt met zijn bakkerij. In Amsterdam vond Charles nieuwe mogelijkheden: mket tafelzuur, want Amsterdammers bleken daar volgens de familie een grote voorliefde voor te hebben.
Kesbeke Fijne Tafelzuren is inmiddels uitgegroeid een legendarisch familiebedrijf dat nog werkt vanuit hartje Amsterdam. In de A.van Nassaustraat 2-8 staat de fabriek, waarin de verschillende telgen dagelijks te vinden zijn alsmede hun trouwe schare medewerkers en klanten. De distributie is landelijk via supermarkten en vanuit de outlet in Almere, waarvoor Michel Moet -oprichter van bureau Social Media Helden- persoonlijk wekelijks veel gedeelde films bedenkt en post op de socials.
Meer info staat op de website: www.kesbeke.nl. Het tv-programma begint 12 oktober 2023 op RTL5. De promo's van RTL zijn hier te vinden.
(PvWK)
Impressie van het programma
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- tafelzuur
- Kesbeke
- RTL5
- Social Media Helden
- promo
- Amsterdam
- Auigurkenkoning
- content
- Almere
- Michel Moet
- Oos
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [CS18] 12 december: twee online casepresentaties Grand Prix...
- Bever lanceert samen met Mediahuis eerste gerecyclede online...
- Overheid stimuleert autodelen met landelijke campagne
- [Marketing the Rainbow #46] De ideale reiziger
- Dove Men+Care lanceert podcast over mannelijke viendschappen
- Visit Wadden verloot een zeehond
Laatste Nieuws
- Wendy Multimedia ontdekt de wereld... 08-12-2023
- Prachtig tweeluik Hema: Ook Takkie... 07-12-2023
- Nieuw podcastseizoen de Baak met... 05-12-2023
- Visit Wadden verloot een zeehond05-12-2023
- [CS18] 12 december: twee online... 01-12-2023
- Dove Men+Care lanceert podcast over... 01-12-2023
MarketingTribune Events
- 26jan 2024
Deadline inschrijven Shopping Awards
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala