CBRE visualiseert toekomst steden en hun bewoners

- Content
- 14 feb 2025 @ 15:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Geen tag
- 14 feb 2025 @ 15:00
- Peter van Woensel Kooy
CBRE, een vooraanstaande speler in commercieel vastgoed lanceert de Nederlandse merkcampagne '2025&beyond'. De contentmarketing-uitingen verenigen 25 perspectieven waarmee CBRE een inspirerend beeld wil schetsen van de toekomst van onze steden en de mensen die er wonen.
In '2025&beyond' gaat CBRE de samenwerking aan met 'inspirerende en invloedrijke stemmen' van binnen en buiten de vastgoedsector. Deze strategie moet CBRE’s rol als thought leader versterken en illustreren hoe de vastgoedsector een essentiële bijdrage levert aan de toekomst van onze samenleving.
De kracht van de campagne schuilt volgens de makers in de hoogwaardige content, met adembenemende portretfotografie van de gerenommeerde Robin de Puy en inhoudelijke bijdragen van zwaargewichten uit diverse sectoren. CBRE zet in op multidimensionale content, met sterke B2B influencing en een dynamische inzet van social media en advertising.
Met de 2025&beyond campagne wil CBRE haar merkpositionering versterken door het belang van diverse perspectieven te benadrukken en de vastgoedsector te activeren om vandaag aan de slag te gaan met de uitdagingen van morgen. Samen kan de sector zorgen voor een positieve transformatie van onze economie en samenleving. Voor de fotografie werkte CBRE samen met de getalenteerde Robin de Puy, terwijl de visuele storytelling in handen is van Pixel by Pixel. Pay off: 'ontdek hoe CBRE de toekomst van vastgoed vormgeeft – één perspectief tegelijk'. Gevraagd naar vier persoonlijke favorieten uit de campagne, antwoordt Kim Stutterheim, Head of Marketing bij CBRE:
'Vooral de diversiteit aan perspectieven binnen deze campagne, vind ik echt onderscheidend. Ze schetsen een interessant beeld van de uitdagingen in de bebouwde omgeving. Welke stappen kunnen we vandaag samen zetten om tot oplossingen te komen? Je hoort de inzichten van econoom Marieke Blom, architect Roberto Meyer en ontwikkelaar Ronald Huikeshoven. Maar ook AI-specialist Jim Stolze en organisatiepsycholoog Kilian Wawoe delen hun visie op de toekomst van vastgoed en de manier waarop we wonen, werken en recreëren.'
(PvWK | beeld: CBRE)
Over CBRE Nederland
'CBRE Group is een Fortune 500- en S&P 500-bedrijf met het hoofdkantoor in Dallas, is 's werelds grootste advies- en beleggingsbureau voor commercieel vastgoed (in termen van de omzet in 2022). De organisatie heeft meer dan 115.000 medewerkers (exclusief Turner & Townsend medewerkers) en bedient klanten in meer dan 100 landen. CBRE biedt strategisch advies en begeleiding bij de aan- en verkoop en aan- en verhuur van vastgoed, corporate services, property-, facility en projectmanagement, taxaties, (her)ontwikkeling, investment management en research & consulting.' Meer info op Cbre.nl.
(bron: CBRE Nederland)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Kim Stutterheim
- vastgoed
- visie
- Qumu
- Kilian Wawoe
- merk
- Roberto Meyer
- videoplatform
- CBRE
- contentmarketing
- Jim Stolze
- 2025&beyond
- Robin de Puy
- storytelling
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Boekenbranche gaat los op Boekenweek12-03-2025
- NRC geeft abonnees toegang tot The... 12-03-2025
- Marnix Gymnasium werft met zee van... 07-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center