Transavia viert 60-jarig jubileum met socialmediacampagne ‘Vlucht HV1965’
.jpg)
- Content
- 6 okt 2025 @ 14:25
- Link
-
Imke Walenberg
Hoofdredacteur Online
MarketingTribune - Geen tag
- 6 okt 2025 @ 14:25
- Imke Walenberg
Transavia blaast dit jaar zestig kaarsjes uit en viert dat met een feestelijke socialmediacampagne: ‘Vlucht HV1965’. De actie, die op maandag 6 oktober van start gaat, nodigt volgers en fans uit om symbolisch 'in te checken' voor een speciale jubileumvlucht.
Met HV1965 grijpt de luchtvaartmaatschappij terug op haar rijke geschiedenis, waarbij het fictieve vluchtnummer verwijst naar het oprichtingsjaar 1965. De centrale boodschap luidt: 'Check in voor vlucht HV1965 en maak kans op een onvergetelijke reis.' In totaal worden zestig reisvouchers van €350 verloot, één voor elk bestaansjaar van Transavia.
De campagne vormt een nieuw hoofdstuk in een jubileumjaar vol verhalen. Eerder introduceerde Transavia al een Airbus A321neo in retrostijl, lanceerde het een mini-docu over de klassieke huisstijl en presenteerde het de eigen Transavia-tulp ‘Premier Amour’. Met de socialmediacampagne voegt de luchtvaartmaatschappij nu een interactieve, activerende laag toe aan de viering.
Deelnemers kunnen zich aanmelden via transavia.com/60jaar. De campagne loopt tot en met 20 oktober, waarna de winnaars op 21 oktober, de officiële verjaardag van Transavia, bekend worden gemaakt.
-
Imke Walenberg
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur Online
- Website:https://nl.linkedin.com/in/imkewalenberg
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kerst 2025: Feelgood met Disney en... 14-11-2025
- Plus vernieuwt merkbelofte en... 12-11-2025
- Karvan Cevitam, Hema en Somention... 06-11-2025
- Kinderpostzegels en KPN starten... 06-11-2025
- Marketeer Kya de Booij over Jack... 05-11-2025
- GPCM feestavond is vandaag: kom ook!30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

