Fennie Pruim en Renée Sommer over personeelsmagazine Jij & UWV

Fennie Pruim en Renée Sommer over personeelsmagazine Jij & UWV
  • Content
  • 21 nov 2013 @ 08:06
  • 31341 x gelezen
  • Link
  • Robin Klaassen
    Robin Klaassen

    oprichter, ondernemer, content strateeg
    Totalspiel Authority media
  • CommunicatieInterview

Het is op voorhand een van de smaakmakers van de Grand Prix Customer media Awards 2013: Jij & UWV. Het personeelsmagazine is genomineerd voor maar liefst 4 awards. Fennie Pruim (UWV) en Renée Sommer (Media Partners) vertellen.

 Op 21 november worden ze uitgereikt: de Grand Prix Customer Media 2013 Awards. De vakprijs voor de beste customer media van dit jaar. Tot aan die datum interviewen we wekelijks genomineerden over hun case. In deze zesde en laatste aflevering bellen we met Fennie Pruim van UWV en Renée Sommer van Media Partners over Jij & UWV. In 180 seconden, uiteraard.
 

 



Robin Klaassen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken