Hilde Vercaempt (Head Office) over het 1-op-1 tijdschrift tot Ethias verzekeringen
- Content
- 19 nov 2013 @ 09:04
- Link
-
Robin Klaassen
oprichter, ondernemer, content strateeg
Totalspiel Authority media - CommunicatieAwards
- 19 nov 2013 @ 09:04
- Robin Klaassen
Iedereen een eigen persoonlijk magazine, met een eigen persoonlijke titel en gepersonaliseerde content. Het is lang een fantasie geweest van marketeers en contentmakers, maar het wordt nu in de praktijk gebracht door Head Office België met het Welcome magazine van Ethias. Hilde Vercaempt vertelt, in 180 seconden.
Op 21 november worden ze uitgereikt: de Grand Prix Customer Media 2013 Awards. De vakprijs voor de beste customer media van dit jaar. Tot aan die datum interviewen we wekelijks genomineerden over hun case.
In deze vijfde aflevering hebben we het over een zeer innovatieve case: het supergepersonaliseerde 1-op-1 Welcome magazine van Ethias verzekeringen. Hilde Vercaempt van Head Office België vertelt, in 180 seconden.
-
Robin Klaassen
- Werkt bij: Totalspiel Authority media
- Functie: oprichter, ondernemer, content strateeg
- Website:http://www.totalspiel.com
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing