Remco Spaninxs (hoofd media politie) over het personeelsmagazine 24/7

Remco Spaninxs (hoofd media politie) over het personeelsmagazine 24/7
  • Content
  • 18 nov 2013 @ 09:02
  • 37107 x gelezen
  • Link
  • Robin Klaassen
    Robin Klaassen

    oprichter, ondernemer, content strateeg
    Totalspiel Authority media
  • CommunicatieAwards

Een van de smaakmakers van de Grand Prix Customer media Awards 2013 is op voorhand het personeelsmagazine 24/7 van de politie. Het blad is maar liefst 5 keer genomineerd. Remco Spaninxs, Head of Corporate Media Department van de politie vertelt.

Op 21 november worden ze uitgereikt: de Grand Prix Customer Media 2013 Awards. De vakprijs voor de beste customer media van dit jaar. Tot aan die datum interviewen we wekelijks genomineerden over hun case.
 
In deze vierde aflevering bellen we eens niet met een bureau maar met een opdrachtgever. Het personeelsmagazine 24/7 wordt in nauwe samenwerking gemaakt tussen de politie en het bureau Maters & Hermsen. Remco Spaninxs, Head of Corporate Media Department van de politie vertelt in 180 seconden over deze succesvolle samenwerking. Het blad is namelijk maar liefst 5 keer genomineerd.
 


Remco Spaninxs (hoofd media politie) over het personeelsmagazine 24/7

Robin Klaassen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken