Waar hebben bedrijven customer media bureaus nog voor nodig?

Waar hebben bedrijven customer media bureaus nog voor nodig?
  • Content
  • 24 okt 2014 @ 10:03
  • 16287 x gelezen
  • Link
  • Robin Klaassen
    Robin Klaassen

    oprichter, ondernemer, content strateeg
    Totalspiel Authority media
  • Trends

Wat gebeurt er als steeds meer mensen van customer media bureaus aan klantzijde gaan werken? Wat is dan nog de rol van customer media bureaus? Robin Klaassen van Totalspiel Authority media vraagt zich dit af en bespreekt deze kwestie in een video. Wat vind jij? Of zal het niet zo'n vaart lopen?



Robin Klaassen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken