Peter Heshof

Peter Heshof
Werkt bij: BLOOM
Functie: strateeg & tijdgeest-watcher, oprichter BLOOM

Biografie Peter Heshof is tijdgeestwatcher, merkstrateeg en oprichter van trend en marketing buro BLOOM.

BLOOM helpt merken relevant te blijven vanuit inzicht in trends en klantbehoeften en houdt zich bezig met merkpositionering, communicatie en innovatievragen. BLOOM is verkozen tot het beste Trend Implementation Agency en werkt onder meer voor merken van Unilever, Friesland Campina, Heinz, Master Blenders, Ahold, Hema, Ymere, Achmea en Rabobank.

Naast zijn werkzaamheden bij BLOOM geeft Peter regelmatig tijdgeesttrendlezingen en is hij gastdocent bij onder andere SecondSight en Focus Conferences.

Twitter: @peterheshof

Recente artikelen van Peter Heshof

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken