Rob Eijkelenkamp nieuwe CEO studio Piet Boon
- Design
- 25 nov 2014 @ 12:37
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 25 nov 2014 @ 12:37
- Redactie Design
De nieuwe CEO van designstudio Piet Boon is Rob Eijkelenkamp. De voormalig directeur Nieuwsmedia van De Telegraaf Mediagroep en oud-consultant bij Deloitte is per 10 november aangetreden.
Eijkelenkamp heeft een achtergrond in commerciële en bedrijfseconomie en vervulde de afgelopen 12 jaar verschillende directiefuncties. Samen met eigenaren Piet Boon en Karin Meyn zal Eijkelenkamp zich bezighouden met de strategische positionering en de nationale en internationale uitbreiding van het bedrijf. John Jansen, die de CEO-taken als interim waarnam, blijft strategisch adviseur van de studio.
Designstudio Piet Boon werd in 1983 opgericht door de naamgever, die zijn carrière ooit begon als aannemer. Het bureau ontwerpt architectuur, interieurs en producten voor de luxemarkt en heeft projecten uitgevoerd in 46 verschillende landen. Het hoofdkantoor staat in Oostzaan. De stijl van Piet Boon is volgens de ontwerper zelf sterk beïnvloed door mede-eigenaar en interieurontwerper Karin Meyn.
Ontwerp van Piet Boon voor wellnessresort De Hof van Saksen. Foto: Russavia.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- I Love Illustration Gallery start... 22-04-2024
- Wehkamp lanceert naast nieuwe... 22-04-2024
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing