Wereldpremière Opel Astra tijdens IAA 2015

Wereldpremière Opel Astra tijdens IAA 2015
  • Design
  • 19 aug 2015 @ 13:00
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Productdesign

De Internationale Automobil Ausstellung (IAA) 2015 in Frankfurt staat voor Opel geheel in het teken van de wereldpremière van de nieuwe generatie Astra. Het model zal in het bijzijn van Mary Barra, CEO van General Motors, worden gepresenteerd door Dr. Karl-Thomas Neumann, CEO van de Opel Group. Dit gebeurt op de persconferentie op 15 september.

“De nieuwe Opel Astra markeert een enorme stap voorwaarts in het C-segment als het gaat om efficiency, connectiviteit en sportiviteit”, aldus Dr. Karl-Thomas Neumann bij de aankondiging van de wereldpremière van de nieuwe Opel Astra. De vijfde generatie wordt gepresenteerd in en rond de Astra Galaxy-vormige stand van 3.300 vierkante meter.

Nieuw tijdperk
De nieuwe Opel Astra is lichter dan zijn voorganger, maar ruimer van binnen. Hij is wendbaarder en demonstreert volgens het automerk hoe Opel een nieuw tijdperk inluidt op het gebied van efficiency. Opel voorziet de Astra van talrijke veiligheids- en rijhulpsystemen, zoals de IntelliLux LED Matrix-verlichting die het mogelijk maakt om continu grootlicht te voeren zonder tegenliggers te verblinden.

De nieuwe Astra is het eerste Opel-model dat vanaf de marktintroductie leverbaar is met OnStar. De persoonlijke connectiviteits- en servicedienst zorgt voor het hoogste veiligheidsniveau en de beste connectiviteit. De nieuwste generatie van het IntelliLink-infotainmentsysteem biedt de bestuurders smartphone-integratie dankzij Apple CarPlay en Android Auto.  

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken