‘Als je niet meedoet, kun je ook niet winnen’

‘Als je niet meedoet, kun je ook niet winnen’
  • Design
  • 19 jul 2016 @ 15:28
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • DesignawardsDigital design

De deadline was dan wel verlengd, maar nadert nu toch echt met rasse schreden: 29 juli. Onder het motto ‘You Can't Win If You Don’t Enter’ roept de organisatie van The 6th Annual Lovie Awards op tot inzenden op lovieawards.eu. Dit is de laatste kans om je beste digitale werk in de categorieën Websites, Online Advertising, Internet Video, Mobile & Apps en Social in te sturen. De Lovies zijn het Europese ‘zusje’ van de Webbies.

De in aanmerking komende inschrijvingen en de uiteindelijke winnaars worden uit de ‘call for entries’ geselecteerd door de leden van The International Academy of Digital Arts and Sciences aan de hand van een aantal criteria. Elke inschrijving wordt beoordeeld door meerdere Academy-leden.

Er kan ingestuurd worden in het Engels, Duits, Spaans, Italiaans, Frans, Nederlands en Zweeds. De Academy bestaat uit meertalige juryleden die de inschrijvingen in specifieke talen zullen beoordelen. Alle juryleden, ongeacht in welke taalgroep ze zitten, krijgen toegang om het Engelstalige werk te beoordelen. Een eigen algoritme standaardiseert alle buitenlandstalige inschrijvingen in overeenstemming met het beoordelingspatroon in de Engelstalige inschrijvingen. Zo wordt alles gelijk getrokken tussen de zeven verschillende talen.

Categorieën kunnen meerdere goud-, zilver- of brons-winnaars hebben. Leden van de Academy mogen niet stemmen in een categorie waar er sprake is van een belangenverstrengeling.

In elke categorie is er ook een People’s Lovie winnaar.


www.lovieawards.eu
 

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken