Internationaal logo voor WTC Rotterdam
- Design
- 11 aug 2016 @ 17:37
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - MarketingInnovatie
- 11 aug 2016 @ 17:37
- Redactie Design
De groene toren van het World Trade Center aan het Rotterdamse Beursplein wordt deze week voorzien van het wereldwijde logo voor World Trade Centers. Doel is om met het nieuwe logo beter aan te sluiten bij de internationale WTC standaard. Tot vorig jaar werd dit logo niet gevoerd, maar een eigen ‘Beurs-World Trade Center’-variant.
De afgelopen decennia is het WTC Rotterdam getransformeerd van Beursgebouw tot 'full service' kantooromgeving met faciliteiten als een business center en congrescentrum. Op dit moment zijn er 200 ondernemingen gevestigd in het gebouw. De afgelopen maanden is gestart met een optimalisatie, op diverse plaatsen in het gebouw vindt er een updrage plaats. Daarnaast zijn er plannen om vanuit het gebouw 'nog meer contact te kunnen maken met de stad'. (LB)
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing