Epica lanceert Grand Prix Design

Epica lanceert Grand Prix Design
  • Design
  • 7 sep 2016 @ 09:35
  • 10015 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Awards

Epica bestaat 30 jaar en om dat te vieren lanceert het instituut de Design Grand Prix. De winnaar wordt gekozen uit de al bestaande designcategorieën Graphic Design, Publication Design, Packaging Design en Product Design en een nieuwe categorie: Brand Identity.

Epica’s editorial director Mark Tungate, verantwoordelijke voor het jaarlijkse Epica Book met de winnaars: ‘De designcategorieën worden steeds populairder en het leek ons oneerlijk dat daar geen Grand Prix te winnen was.’

Tristan Macherel, executive creative director van designbureau Landor in Parijs is blij met het nieuws: ‘Design moet laten zien hoe het kan helpen bij het oplossen van de strategische en creatieve problemen die merken heden ten dage ondervinden. Deze Grand Prix legt de focus op die uitdaging en verlegt de grenzen van design, in een tijd dat de scheidslijnen tussen design en advertising toch al vervagen.’

 

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken