Millford wint met Brouwers gouden Pentaward

Millford wint met Brouwers gouden Pentaward
  • Design
  • 23 sep 2016 @ 17:08
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • DesignawardsPackaging designDesignpanel

Onlangs herintroduceerde Albert Heijn Brouwers Pilsener. Millford was verantwoordelijk voor logo, stijl en packaging en wint voor de packaging nu een gouden Pentaward. Jobert van de Bovenkamp, creative director van Millford: ‘Wij zijn ontzettend trots dat we prijswinnend werk kunnen maken met én voor onze opdrachtgevers’.

Jeroen Provoost, manager own brands van Albert Heijn: ‘In Nederland is het speciaalbier bezig met een flinke opmars. Hierbij draait alles om smaak, karakter en attitude. Om aansluiting te vinden bij deze trend besloot Albert Heijn na ruim 15 jaar een oude bekende te herintroduceren met een unieke propositie die past tussen een karaktervol speciaal bier en een dorstlessende pilsener. Millford heeft dit vertaald naar een prachtig design wat helemaal aansluit bij de huidige tijdsgeest’.

MarketingTribunes Designpanel oordeelde ook over het design. Lees hier de reacties van de designers en marketeers.

 

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken