Operadagen Rotterdam door Das Buro

Operadagen Rotterdam door Das Buro
  • Design
  • 30 mei 2017 @ 12:19
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Visual id

Rotterdam organiseerde van 12 tot en met 21 mei 2017 voor de 12de keer de operadagen in Rotterdam met meer dan honderd voorstellingen met nieuwe vormen van opera en muziektheater. Das Buro ontwikkelde de campagne.

Hans de Ruiter van Das Buro: ‘In de campagne spreken we het reeds bestaande opera- en cultuurpubliek aan en proberen we nieuwe bezoekers enthousiast te krijgen voor toegankelijke voorstellingen en nieuwe vormen van opera en muziektheater. Het campagnebeeld combineert traditionele en nieuwe opera met het thema van dit jaar ‘The Departure’. Zangeres Norah Fischer stond dit jaar model voor het campagnebeeld en was zelf ook onderdeel van het festival.’

Concept, design en project management: Das Buro; Jessica de Ligt en Carole PeetersFotografie: Mark Engelen
Model: Norah Fischer

 

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken