Dutch Digital Design krijgt brede vakjury

Dutch Digital Design krijgt brede vakjury
  • Design
  • 8 jun 2017 @ 12:18
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Digital design

Dutch Digital Design, het podium voor het beste Nederlandse digitale werk, maakt een volgende stap. Het initiatief, sinds vorig jaar onderdeel van Dutch Digital Agencies, heeft een 12-koppige vakjury aangesteld. Doel van de nieuw aangestelde jury is de beste Nederlandse digital design-cases helpen aandragen en selecteren, die daarna via de verschillende kanalen onder de aandacht worden gebracht in zowel binnen- als buitenland.

Brede vakjury

Voor de samenstelling van de jury is bewust een brede vertegenwoordiging vanuit de industrie gekozen. De jury en bestaat uit Bram van Dijk (RTL Nieuws), Esmee Lechner (DDB & Tribal Amsterdam), Willem van Roosmalen (Homerun), Gert Franke (Clever Franke), Liza Enebeis (Studio Dumbar), Daniel Sytsma (Achtung! / Studio Kraftwerk), Jort de Vries (Blendle), Dionne van Dijk (TamTam), Jordi Romkema (Superhero Cheesecake), Henk Haaima (Mirabeau), Wout Withagen (Freshheads), Hannes van Raaij (Triple). De vakjury staat onder leiding van Bert Hagendoorn (Dutch Digital Design).

 

Projecten aanmelden

Op de website van Dutch Digital Design staat een inzendformulier, dat tot stand is gekomen door de samenwerking met het platform Homerun. Via dit inzendformulier kan iedereen projecten aanmelden om in aanmerking te komen als Dutch Digital Design-case. Via het systeem van Homerun kan de vakjury de case beoordelen. De case zal vervolgens gedeeld worden via de verschillende social media kanalen en binnen- en buitenlandse mediapartners en events.

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken