Honig Mexicaans door Mountain

Honig Mexicaans door Mountain
  • Design
  • 3 jun 2017 @ 15:04
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Packaging design

Mountain heeft voor een nieuwe Mexicaanse lijn van Honig de identiteit en het packaging design ontwikkeld. Rik Keessen van Mountain: ‘Honig Mexicaans ligt in de supermarkt niet bij de bekende Honig-mixen en deegwaren en ook de categoriecodes van Mexicaans eten zijn anders dan de Honig-mixen en deegwaren.’

Vooral om laatstgenoemde reden en die van een sterke schapwerking heeft Mountain een dominant en opvallende kleur gebruikt in de ondergrond. Rik: ‘Aan deze ondergrond hebben we typografie en fotografie toegevoegd die een mengvorm zijn van Mexicaanse stij elementen en het persoonlijke Hollandse thuisgevoel. Tot slot zijn de ingrediënten en bereiding duidelijk zichtbaar gemaakt en wordt er een oranje bord gebruikt voor koppeling met het typische oranje Honig.’

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken