Limburg co-creëert logo
- Design
- 8 jun 2017 @ 12:11
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Visual id
- 8 jun 2017 @ 12:11
- Redactie Design
Huub Stapel trapt de campagne af die alle Limburgers oproept mee te denken over het nieuwe Limburg-logo. Het kader ligt er al in de vorm van de L van Limburg, met daarin allerlei icoontje verwerkt die staan voor Limburg toen en nu. De keuze voor de icoontjes is echter nog niet definitief vastgelegd; daarover mag elke Limburger meedenken en meebeslissen. Naast Huub Stapel ondersteunen ook andere bekende Limburger de campagne, zoals Mark van Bommel en Suzan Seegers.
Stichting Logo voor Limburg: ‘Het doel van de campagne is Limburg verenigen, promoten, verbindingen leggen, het “wij-gevoel” creëren en uiteindelijk “de kracht van Limburg” gezamenlijk uitdragen en Limburg (inter)nationaal nog meer op de kaart zetten.’
Ideeën en inzendingen kunnen worden gedeeld op de website www.logovanlimburg.nl.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing