Limburg co-creëert logo

Limburg co-creëert logo
  • Design
  • 8 jun 2017 @ 12:11
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Visual id

Huub Stapel trapt de campagne af die alle Limburgers oproept mee te denken over het nieuwe Limburg-logo. Het kader ligt er al in de vorm van de L van Limburg, met daarin allerlei icoontje verwerkt die staan voor Limburg toen en nu. De keuze voor de icoontjes is echter nog niet definitief vastgelegd; daarover mag elke Limburger meedenken en meebeslissen. Naast Huub Stapel ondersteunen ook andere bekende Limburger de campagne, zoals Mark van Bommel en Suzan Seegers.

Stichting Logo voor Limburg: ‘Het doel van de campagne is Limburg verenigen, promoten, verbindingen leggen, het “wij-gevoel” creëren en uiteindelijk “de kracht van Limburg” gezamenlijk uitdragen en Limburg (inter)nationaal nog meer op de kaart zetten.’

Ideeën en inzendingen kunnen worden gedeeld op de website www.logovanlimburg.nl.



Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken