SoGood ontwikkelt verpakkingen voor nieuwe dropsoort Klene Krakers
- Design
- 18 jul 2017 @ 09:00
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 18 jul 2017 @ 09:00
- Redactie Design
Voor een nieuwe dropsoort van Klene, de Krakers, ontwikkelde designbureau SoGood de verpakkingen. Edwin Visser, directeur van SoGood: ‘Eerst bedachten we de naam Krakers voor dit dropje. In de herkenbare Klene-stralen rondom het logo hebben we een kraakeffect ingebracht.’
Luuk Olde Hengel, group brandmanager bij Perfetti Van Melle: ‘Klene introduceert nu een serie dropjes met een heerlijk krakend laagje met smaken die aansluiten bij de vertrouwde recepturen van Klene, maar toch vernieuwend zijn. Met deze drie soorten innoveert het merk Klene. Het is een mooi voorbeeld van het MAYA-principe: Most Advanced Yet Acceptable.’
‘Het was lastig een verpakking te maken die goed uitlegt wat de consument kan verwachten zonder teveel concessies te doen voor een sterke herkenbare Klene verpakking. Ook qua design hebben we gebruik gemaakt van het MAYA-principe’, aldus Edwin Visser.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
- KNVB en Nike presenteren Oranje... 20-03-2024
- The Drum over SXSW 202419-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing