Jägermeister definitief vierkant

Jägermeister definitief vierkant
  • Design
  • 4 jan 2018 @ 08:29
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Packaging design

De ronde literfles van Jägermeister verdwijnt met ingang van maart 2018 uit de Nederlandse schappen en maakt definitief plaats voor de vierkante fles, die wereldwijd al de norm is.

Brandmanager Kas Knikkink: ‘Wereldwijd is Jägermeister een van de meest gedronken premium spirits. We werken dan ook toe naar een consistente merkuitstraling. Onze doelgroep reist de wereld over en wij stellen ons tot doel om hen, waar ook ter wereld, een uniforme, herkenbare merkbeleving te bieden. De iconische vierkante fles is één van de belangrijkste drijvers daarvoor.’

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken