Klene naar Millford

Klene naar Millford
  • Design
  • 10 jan 2018 @ 13:47
  • 15315 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Packaging

Na een pitch verhuist dropmerk Klene van SoGood Design naar brand identity bureau Millford. Erik de Graaf, creative director & partner Millford: ‘Millford en Klene gaan de komende periode aan de slag met de merkidentiteit en het assortiment van het merk.’

Luuk Olde Hengel, senior brand manager Candy BLX, denkt met Millford ‘the next level’ te kunnen halen.

De Graaf: ‘Klene en Millford passen erg goed bij elkaar omdat we de visie over het bouwen aan merken delen en geloven in strategiegedreven design. We gaan er samen voor zorgen dat het merk nog sterker en succesvoller wordt.’

Edwin Visser van SoGood laat in een tweet weten het vertrek van Klene spijtig te vinden, ‘maar vooral heel bijzonder dat ze 15 jaar klant zijn geweest!’.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken