Redesign voor Amerikaanse Bols-likeuren door VHD

Redesign voor Amerikaanse Bols-likeuren door VHD
  • Design
  • 18 jan 2018 @ 13:27
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Packaging design

Speciaal voor de Amerikaanse markt heeft Van Heertum Design de Bols-likeuren onderhanden genomen. Frans van Heertum van VHD: ‘Met het redesign wordt een meer premium uitstraling gerealiseerd met subtiele hints naar de rijke merkhistorie, sinds 1575.’

Van Heertum vervolgt: ‘Er is ook meer ruimte gecreëerd voor de communicatie met de bartenders. Zo is er een prominente plek voor master distiller Piet van Leijenhorst, die op het achteretiket zijn tasting notes geeft. Daarnaast wordt per likeursmaak een signature cocktail door de Bols-masterbartender voorgesteld, inclusief het recept. De nieuwe metalized labels, waarop UV reactive inkt wordt gebruikt voor smaak en logo, springen in het oog, terwijl de heldere kleuren van de likeuren zelf nog steeds de hoofdrol spelen in de smaakoriëntatie achter de bar.’

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken