Redesign voor Amerikaanse Bols-likeuren door VHD
- Design
- 18 jan 2018 @ 13:27
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 18 jan 2018 @ 13:27
- Redactie Design
Speciaal voor de Amerikaanse markt heeft Van Heertum Design de Bols-likeuren onderhanden genomen. Frans van Heertum van VHD: ‘Met het redesign wordt een meer premium uitstraling gerealiseerd met subtiele hints naar de rijke merkhistorie, sinds 1575.’
Van Heertum vervolgt: ‘Er is ook meer ruimte gecreëerd voor de communicatie met de bartenders. Zo is er een prominente plek voor master distiller Piet van Leijenhorst, die op het achteretiket zijn tasting notes geeft. Daarnaast wordt per likeursmaak een signature cocktail door de Bols-masterbartender voorgesteld, inclusief het recept. De nieuwe metalized labels, waarop UV reactive inkt wordt gebruikt voor smaak en logo, springen in het oog, terwijl de heldere kleuren van de likeuren zelf nog steeds de hoofdrol spelen in de smaakoriëntatie achter de bar.’
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- I Love Illustration Gallery start... 22-04-2024
- Wehkamp lanceert naast nieuwe... 22-04-2024
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing