Jane Walker door Anomaly

Jane Walker door Anomaly
  • Design
  • 28 feb 2018 @ 14:37
  • 16363 x gelezen
  • Link
  • Redactie Design
  • Geen tag

Ontmoet Jane Walker, de vrouwelijke tegenhanger van Johnnie. Het whiskymerk van Diageo draagt deze rebranding op aan vrouwen wereldwijd. De campagne wordt gelanceerd tijdens Women’s History Month.

Women's History Month in maart staat in het kader van de bijdragen van vrouwen aan gebeurtenissen in het verleden en heden. Het wordt gevierd in de VS, het VK en Australië. Internationale Vrouwendag valt dit jaar op 8 maart.

Het whiskymerk doneert 1 dollar van elke geproduceerde fles aan nonprofitcampagnes met een vrouwenthema.

Stephanie Jacoby, VP Johnnie Walker op adweek.com: ‘Important conversations about gender continue to be at the forefront of culture, and we strongly believe there is no better time than now to introduce our Jane Walker icon and contribute to pioneering organizations that share our mission. We are proud to toast the many achievements of women and everyone on the journey towards progress in gender equality.’

Creative agency Anomaly is verantwoordelijk voor de campagne, waaronder de packaging en het logo.

Lees hier het hele artikel.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken