Stichting Jarige Job wint verpakkingsontwerp

Stichting Jarige Job wint verpakkingsontwerp
  • Design
  • 16 feb 2018 @ 10:57
  • 13905 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
  • Packaging

Verpakkingsbureau Brum Design is toe aan zijn 10.000ste project en onder de noemer 'Hoera, 10K!' wordt deze mijlpaal gevierd door in samenwerking met MarketingTribune een verpakkingsontwerp weg te geven. Stichting Jarige Job is de winnaar.

De afgelopen periode hebben diverse goede doelen zich aangemeld voor het ontwerp. Van enthousiaste start-ups tot aan gevestigde organisaties. Hier is uiteindelijk een top-3 uit voortgekomen. Na veel wikken en wegen hebben Brum en MarketingTribune uiteindelijk hun keuze gemaakt en is de winnaar bekend: Stichting Jarige Job! Zij zorgen met een feestelijke verjaardagsbox dat kinderen die in armoede opgroeien toch hun verjaardag kunnen vieren.

Pieter Steenaert van Brum is erg blij met deze winnaar: ‘We vonden het prachtig te zien hoe enthousiast er werd gereageerd op onze oproep. De aanmeldingen waren behoorlijk uiteenlopend, waardoor het moeilijk was te vergelijken. We denken met Stichting Jarige Job een heel goed doel gekozen te hebben dat iedereen aanspreekt.’

De komende weken gaan Brum en Jarige Job met elkaar aan de slag om de verjaardagsbox nog mooier te maken. Een erg interessante designcase, want het is natuurlijk de bedoeling dat de kinderen niet merken dat het pakket van Stichting Jarige Job afkomstig is. Toch zijn er meer dan genoeg mogelijkheden en is Stichting Jarige Job enthousiast.

Amber Merkus van Stichting Jarige Job: ‘Wij zijn echt verrast en bijzonder blij dat wij geselecteerd zijn! Het is tof dat Brum samen met ons gaat kijken naar het leuker en beter maken van onze verpakking. Wij staan bovendien door flinke groei voor een fikse logistieke uitdaging en ook daar kan Brum met een slim design uitstekend bij helpen.’

Benieuwd naar het hele proces? Je kunt het op de voet volgen via MarketingTribune of natuurlijk via Brum zelf op brumdesign.nl.

Op de foto vlnr Tessa Oudijn (creative director Brum), Matthijs de Graaf (PR-manager Brum) en Amber Merkus (marketing-, communicatie- en PR-manager Jarige Job) met in het midden een verjaardagsbox van Jarige Job | foto Vijay Sardjoe, Brum.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken