Vandemoortele kiest voor ProudDesign + Qindle
- Design
- 14 feb 2018 @ 09:25
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 14 feb 2018 @ 09:25
- Redactie Design
Na een van origine creatieve designpitch voor Diamant heeft Vandemoortele ProudDesign + Qindle gekozen als strategisch designpartner. Vanuit de visie dat een creatieve pitch niet de manier is, hebben ProudDesign + Qindle een strategisch merk- en designadvies gepresenteerd, zonder creatieve uitwerking.
Op basis van de gepresenteerde inzichten en visie voor het merk Diamant gaan klant en bureau’s een strategische merk- en designrelatie aan voor langere tijd.
Vandemoortele is een Europese voedingsgroep met een focus op bakkerijproducten & margarines, culinaire oliën & vetten. In Nederland is Vandemoortele vooral bekend van de merken Diamant, Reddy en Gouda's Glorie.
ProudDesign + Qindle is een bundeling van design- en merkexpertise tussen packaging design bureau ProudDesign en strategisch innovatie & design bureau Qindle.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- I Love Illustration Gallery start... 22-04-2024
- Wehkamp lanceert naast nieuwe... 22-04-2024
- Dopper lanceert digital product... 16-04-2024
- Nieuwe huisstijl voor Opel-showrooms09-04-2024
- Samsung speelt met werkelijkheid in... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing