Alternatief paaseitje

Alternatief paaseitje
  • Design
  • 6 mrt 2018 @ 07:51
  • 10610 x gelezen
  • Link
  • Redactie Design
  • Product

Het Belgische familiebedrijf Libeert introduceert deze lente het Eggspressions-ei: chocolade emoticons in de vorm van een (paas)ei, te koop bij Albert Heijn.

De Eggspressions zijn beschikbaar in vier verschillende prints. Elke print is gebaseerd op een emoticon, met keuze uit hartjesogen, een grote glimlach, een muziek luisterend ei of het ei dat tranen in zijn ogen heeft van het lachen. De twee meest gebruikte emoticons zijn deze met de ogen als hartjes en degene met tranen van het lachen. De paaseieren zijn van duurzame cacao gemaakt en UTZ-gecertificeerd.

Het familiebedrijf is opgericht in 1923, marktleider in België in ‘holle figuren’ en heeft uitbreidingsplannen naar de rest van Europa.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken