De krokodil van Lacoste geeft tijdelijk zijn plekje op

De krokodil van Lacoste geeft tijdelijk zijn plekje op
  • Design
  • 2 mrt 2018 @ 16:29
  • 14705 x gelezen
  • Link
  • Redactie Design
  • Visual idMaatschappij

Lacoste lanceert een limited edition-collectie van de beroemde polo’s, met op de plek van de krokodil een aantal bedreigde diersoorten. Het aantal polo’s dat per bedreigd dier geproduceerd wordt, komt overeen met het aantal dat er nog van dat specifieke dier in het wild leeft.

Met de aanschaf van een polo draag je bij aan het werk van IUCN - de International Union for Conservation of Nature - en Lacoste in hun strijd voor behoud van deze bedreigde diersoorten.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken