Joost Hartman naar DsignMarking
- Design
- 23 mrt 2018 @ 14:59
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Personalia
- 23 mrt 2018 @ 14:59
- Redactie Design
Joost Hartman (rechts), voorheen partner bij het Leidse reclamebureau Hart voor de Zaak en TradeMade, wordt algemeen directeur bij DsignMarking in Wassenaar. Door de komst van Hartman kan de bestaande directeur, Derek Peters (links), zich toeleggen op de creatieve begeleiding van projecten in de functie van creatief directeur.
Peters: ‘Met Joost erbij kunnen we onze klanten nog meer full service bieden op het terrein van signing, visual branding en design. We bieden strategie, concept en realisatie, dus we denken mee, we ontwerpen en we voeren de plannen ook uit. Zo zorgen we dat exterieurs en interieurs van winkels, kantoren, scholen en ziekenhuizen de aankleding en bewegwijzering krijgen die passen bij hun merkbeleving en de gevraagde functionaliteiten. En dat doen we ook voor wagenparken en ferries. We vertalen bestaande merken door naar zichtbare middelen. Waar nog geen merknaam of logo is, ontwikkelen we die. Omdat steeds meer klanten zich graag van A tot Z door ons laten bedienen, is ons aanbod zo diep geworden. Dat maakt het heerlijk om mijn handen nu helemaal vrij te hebben voor de creatieve begeleiding van vormgevers, artdirectors, copywriters, fotografen, illustratoren en meer. En voor een strategisch potje sparren hebben we met Joost een ervaren reclameman aan boord die de perfecte gesprekspartner is voor communicatie- en facility managers. We kennen elkaar trouwens al jaren als klant. En nu dus als partners.’
Joost Hartman vindt het verschil tussen zijn vorige bureaus en DsignMarking minder groot dan het voor een buitenstaander wellicht lijkt: ‘De laatste 10 jaar zijn merken steeds dichter naar de mensen toegekomen. Enerzijds via sociale media, waar mijn vorige bureau sterk in is, en anderzijds door fysiek de ontmoeting met de doelgroep te realiseren. Dat laatste trekt mij nog meer omdat het zo concreet en tastbaar is. DsignMarking helpt klanten bij die ontmoeting door gebouwen, winkels, objecten en auto’s te laden met hun merkwaarden. Van bijna alles kun je een communicatiemiddel maken. En de technologische ontwikkelingen om dat te doen bevinden zich in een stroomversnelling. Denk aan de opkomst van privacy folies die je met een stroompje van transparant traploos naar ondoorzichtig maakt of aan smart folies waar je direct op projecteert. Dit soort producten ontwikkelen we in eigen huis door tot pasklare merkdragers voor onze klanten.’
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- KNVB en Nike presenteren Oranje... 20-03-2024
- The Drum over SXSW 202419-03-2024
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing