Testing Hypotheticals wint Lexus Design Award 2018

Testing Hypotheticals wint Lexus Design Award 2018
  • Design
  • 17 apr 2018 @ 13:35
  • 12472 x gelezen
  • Link
  • Redactie Design
  • Awards

Testing Hypotheticals van Extrapolation Factory is de winnaar van de Lexus Design Award 2018. De internationale designwedstrijd voor aanstormende talent trok dit keer het recordaantal van 1.319 inzendingen uit 68 landen. Het thema van de Lexus Design Award 2018 is ‘CO-’.

Lexus is ervan overtuigd dat design de wereld kan veranderen. Daarom moedigt Lexus beginnende designers aan om creatieve ideeën uit te wisselen en hun verbeeldingskracht optimaal te benutten om op die manier tot een betere toekomst te komen.

Het winnende ontwerp zet mensen aan het denken over de rol van design in continu evoluerende samenlevingen vol technologische veranderingen. Producten spelen steeds minder een rol terwijl ervaringen, educatie en denken steeds meer op de voorgrond treden.

Elliott P. Montgomery van Extrapolation Factory: ‘Het was een fantastische reis en een geweldige ervaring om te werken met onze mentors van Formafantasma. Zonder het support van Lexus was dit allemaal niet mogelijk geweest.’

Headerfoto vlnr: Simone Farresin of Formafantasma (Mentor), Yoshihiro Sawa (President, Lexus International), Elliott P. Montgomery of Extrapolation Factory (Grand Prix Winner), Andrea Trimarchi of Formafantasma (Mentor).


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers