Identiteit en design ambachtelijke fuet Stegeman door Mountain

Identiteit en design ambachtelijke fuet Stegeman door Mountain
  • Design
  • 1 mei 2018 @ 10:16
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Packaging designVisual id

Mountain heeft het design voor een nieuwe fuet-range van Stegeman vervaardigd.

Rik Keessen, Mountain: ‘In de categorie onderscheidt Stegeman zich doordat deze verpakking echte slagerskwaliteit uitstraalt. De witte tegels zorgen voor stand-out en schapkracht passend bij het merk. De passie en het gevoel van ambachtelijke worst staat hierbij centraal. Dat zie je en dat proef je! Mountain heeft gekozen voor authenticiteit en vakmanschap en daarmee ingespeeld op de vraag van de consument die wil genieten van de klassieke smaak van echte, ambachtelijke producten.’

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken